Rodzaje etykiet cenowych

      Możliwość komentowania Rodzaje etykiet cenowych została wyłączona

Każdy wie jak wyglądają etykiety cenowe. Używa się ich w każdym sklepie. Pełnią tam kluczową rolę, bo informują klientów o podstawowych informacjach dotyczących towaru. Powinny zachęcać do kupna, więc muszą być estetyczne. Jakie wyróżniamy rodzaje etykiet cenowych i produktowych?

Etykiety samoprzylepne

To bardzo szeroki dział. Obejmuje wszystkie etykiety w formie naklejek. Mogą to być zwykłe klejące karteczki w odblaskowych kolorach. Są one wykorzystywane w mniejszych sklepach, gdzie wszystkie ceny wypisuje się ręcznie. Często używane są w gastronomii do notowania daty zamrożenia produktu. Etykietami samoprzylepnymi są też drukowane etykiety cenowe i produktowe drukowane. Można zakupić specjalny papier do ich produkcji, a całą resztę załatwią drukarki. Rozwiązanie to sprawdza się w średnich i dużych sklepach. Wydruk jest szybszy niż zapis ręczny. Etykiety, przykleja się najczęściej, bezpośrednio na towarze. Nie nadają się do stosowania na zewnątrz.

Etykiety laminowane

Ten rodzaj etykiet cenowych i produktowych to laminowane kartki na szpilkach lub stojakach. Etykiety te są wielorazowego użytku. Cenę można wymazać i wpisać od nowa. Stosuje się je przede wszystkim do sprzedaży produktów na wagę – w szczególności mięsa, wędlin i serów. Warto też zauważyć, że te etykiety są zabezpieczone przed działaniem warunków środowiska – w szczególności deszczu. Można, więc używać ich na targach, czy stoiskach zewnętrznych. Etykiety te są bardzo czytelne i dość praktyczne, bo zapisaną na nich cenę można edytować.

Zobacz również:
https://swiatetykiet24.pl/etykiety-cenowe-produktowe